The Margarete
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Margarete


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De gang op stelten zetten..

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Lorenzo

Lorenzo


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Klas: 6e
Partner: hmmmm....

De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang op stelten zetten..   De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 I_icon_minitimedi dec 22, 2009 7:53 pm

Lorzo lachtte en grijnsde "wat een brutaliteit, die mensen van tegenwoordig". Hij haalde een zakdoek uit zijn zak en gaf die aan Céline "je hand ziet er niet uit, veeg ze wat af". Op zijn handen stonden vele littekens en zijn nek stond ook vol. Hij was een vechtersbaas en had veel wonden opgelopen in vroegere jaren, nu vreesden ze hem allemaal en durfden ze hem niet tegen te spreken. Hij vond deels ook dat meisjes respect verdienden dus deed hij respectvol tegen ze. Hij hoorde wat die jongens zeiden en zag hoe ze werden geslagen "geef me een minuutje". Hij liep op de jongens af, greep er een bij zijn kraag en hees deze met gemak omhoog "meisjes verdienen respect dude dus behandel ze ook met respect". Hij gaf de jongen een stevige kopstoot en smeet deze op de grond. Hij zette zijn voet op de onderkaak van de jongen en Lorzo zei met een gesmoorde stem "als ik jou en dat groepje losers nog ooit zo een uitspraak horen doen, breek ik alle botten in je lijf"
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang op stelten zetten..   De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 I_icon_minitimedi dec 22, 2009 7:55 pm

Céline snoof en keek hem aan. "Het blijft onder het bloed hangen sukkel" zei ze kwaad. Céline keek toe en grijnsde kortjes. Ze zag dat er wat bloed van haar op de grond lag en zweeg. Ze bleef tegen de muur en liet haar hand op de wond. Opeens voelde ze een heel pijnlijke steek en kneep haar ogen dicht. Ze hoestte bloed en zakte door haar benen. Ze zag erg wit en had al veel bloed verloren. Ze ademde onregelmatig en zweeg.

[Je mag haar helpen enz maar Simon brengt haar later weg Wink]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang op stelten zetten..   De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 I_icon_minitimedi dec 22, 2009 8:01 pm

Charlotte keek Cèline even aan en zag dat ze opeens op de grond stuikte en veel bloed verloor. "Haal water!" Riep ze en keek rondom zich. Niemand bewoog een voet dus liep ze zo snel ze kon naar het toilet waar ze wc papier nam en water water erop goot. Ze liep naar Cèline en begon de natte doek over haar voorhoofd te drukken. "Je bent misschien bot, maar je laten sterven is dan weer te veel." Zei ze en probeerde het bloed te laten stoppen, wat niet erg veel hielp. "Help haar dan toch!" Riep ze uit en keek de rest aan. Ze probeerde haar hart weer sneller te laten slaan door er om de vijf seconden op te duwen. Ook dat had ze van haar moeder geleerd. Elke beweging was belangrijk dus deed ze uiterst haar best om haar toch te redden, ook al wist ze dat een jongen haar weg kon brengen en verder verzorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang op stelten zetten..   De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 I_icon_minitimedi dec 22, 2009 8:03 pm

Céline werd al iets rustiger en haar hart klopte rustiger. Ze liet haar hand op de wonde. Ze kneep even haar ogen pijnlijk dicht en spuwde opnieuw bloed. Ze beet op haar lip om de pijn te verminderen. "Het gaat" zei ze zwakjes en wilde opstaan.

[Sorry voor korte post moet effie gaan]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang op stelten zetten..   De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 I_icon_minitimedi dec 22, 2009 8:23 pm

Charlotte keek ongerust op en hoorde haar wat zeggen. "Gelukkig maar." Ze hielp haar overeind te komen door haar arm te ondersteunen. Toen ze plots weer begon bloed te spugen keek ze verbaasd op. "Dit is niet gewoon!" Zei ze en begon haar hoofd weer nat te maken om haar rustig te krijgen. Charlotte bleef haar ondersteunen en hielp haar naar een bankje te gaan waar ze kon gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang op stelten zetten..   De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 I_icon_minitimedi dec 22, 2009 8:28 pm

Damien had er al die tijd stil bijgestaan en had niet gevolgd. Hij keek naar de gast die daar voor hem op de grond lag,en dan de gast die tegen de muur zat en nog niet was bewogen. Hij liep naar hem toe en knielde bij hem neer,hij legde zijn twe vingers op zijn keel maar voelde geen hartslag meer. Hij keek verbaasd naar het lichaam,hij beet even op zijn tanden en balde zijn vuisten even. Hij was van die gast vanaf maar niet op de manier die hij wou. Hij besloot dan maar tegen de muur te gaan staan en begon daar weer droog met zijn bal tegen te gooien. Ondertussen was er al wel een kleine put ontstaan in de muur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang op stelten zetten..   De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 I_icon_minitimedi dec 22, 2009 8:50 pm

Simon haalde eens diep adem en hij keek even naar het meisje waarna hij zijn blik op Céline richtte. Hij merkte toen ook dat ze bloed spuugte en hij liep naar haar toe. ''Volgensmij kunnen we beter naar de secretariaat om hulp te vragen'' zei hij op een emotieloze toon tegen Céline. Hij deed het dan ook wel lichtjes met tegen zin want volwassenen mocht hij ook niet altijd. Maar hij wou ook niet dat Céline er zo bij bleef zitten. Hij sloeg dan ook een arm om haar heen om haar overreind te helpen en hij keek voor kort naar Damien en het andere meisje. Hij had de andere jongen ook wel opgemerkt maar besteedde verder geen aandacht aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang op stelten zetten..   De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 I_icon_minitimedi dec 22, 2009 11:13 pm

Charlotte keek Simon even aan. "Kan ik helpen?" Vroeg ze en nam aan de andere kant van Cèline haar arm vast. "Wat heeft ze toch? Dat ze zoveel vecht wist ik nou ook niet." Zei ze en keek nadenkend naar Cèline die nogmaals bloed spuwde. "Breng jij haar weg?" Vroeg ze en keek Simon aan. Ze draaide haar even om toen ze een getok van de bal hoorde. Het was Damien die met zijn bal aan het spelen was. Ze grijnsde en liep naar hem toe, griste de bal uit zijn armen en begon te lachen. "Dat had je niet verwacht hea." Ze grijnsde en paste hem terug naar hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang op stelten zetten..   De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 I_icon_minitimewo dec 23, 2009 12:58 am

Hij keek voor zich uit en toen hij de bal een laatste keer tegen de muur gooide kaatste hij niet terug. Hij keek meteen opzij en keek recht in de ogen van Charlotte. Hij grijnsde en vangde de bal weer op. Hij keek even naar zijn knokels die onder het opgedroogde bloed zaten wellis waar. En keek dan over haar schouder naar de dode jongen tegen de muur. "Had ik inderdaad niet verwacht"zei hij tegen haar en grijnsde eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang op stelten zetten..   De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 I_icon_minitimewo dec 23, 2009 9:33 pm

Céline keek op en knikte zacht. Ze hield Simon vast en liet haar andere hand toch op de wonde. Ze was alweer gestopt met het bloed uit te spuwen. Ze keek even naar Damien en Charlotte en dan naar de grond. Ze kneep kort haar ogen pijnlijk dicht maar hield vol. Ze keek even naar de andere jongen en dan weer naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang op stelten zetten..   De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 I_icon_minitimewo dec 23, 2009 9:37 pm

''Ja ik breng haar weg'' antwoorde hij op de vraag van Charlotte. Hij richtte zijn blik voor kort op Charlotte en Damien maar hij keek daarna al snel weer naar Céline. ''kom..'' zei hij rustig tegen haar en hij ondersteunde haar terwijl ze verder door de gang liepen op weg naar de secretariaat. Hij merkte dan ook dat Céline niet meer bloed spuugte. Dat was teminste één goed teken. Teminste hij hoopte dat dat een goed teken was.

(Moet ik topic maken bij dat secretariaat?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang op stelten zetten..   De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 I_icon_minitimewo dec 23, 2009 9:43 pm

Céline hield hem vast en knikte zachtjes. Ze liep met veel pijn en moeite mee. Ze zuchtte even en beet op haar lip. Ze wist niet goed wat te zeggen. Ze kneep even pijnlijk haar ogen dicht en trilde. Toch liep ze zo goed mogelijk mee.

[Is goed, msn wil niet xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De gang op stelten zetten..   De gang op stelten zetten.. - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De gang op stelten zetten..
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Margarete :: Het Internaat :: Gangen-
Ga naar: