The Margarete
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Margarete


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Slecht nieuws...?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 3:49 pm

Een blond meisje liep met een leraar over de speelplaats. Ze werd geroepen omdat er iemand voor haar was. Oh als het Michiel was dan...Dan had hij grote problemen. In de verte zag ze een vrouw staan, aan de ingang van het internaat. Ze herkende haar al meteen en beet op haar lip. De leraar knikte en liep daarna weer weg. Céline zweeg en keek haar moeder aan. "Wat moet je hier" zei ze emotieloos en keek haar aan. Haar meoder omhelsde haar en veegde een lok uit haar gezicht. "Pas hier op liefje, ik heb het gehoord van je gevechten" zei ze zacht. Céline gaf haar een duw. "Blijf van me af, ik kan heus voor mezelf zorgen" snauwde ze en keek haar moeder aan. Die zuchtte even en keek haar aan. "Ik heb slecht nieuws" zei ze zacht. Céline keek haar aan en keek even rond. Ze keek daarna weer naar haar moeder. Wachtend op het antwoord...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 4:19 pm

Damien stond op de speelplaats nog steeds had hij geen woord gezegd tegen niemand over die gast. Toen hij wat geroep hoorde keek hij op,hij kon zo raden van wie het afkomstig was. Hij stond op en liep maar al naar haar toe en keek de vrouw even aan,die ergens wel wat leek op Céline,vast haar moeder. Hij streek even door zijn haar. "Zo weer problemen"vroeg hij droog aan haar,hij bekeek de vrouw even en snoof kort. Wie dacht ze eigenlijk wel dat ze was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 4:24 pm

Céline keek op en zweeg even. Ze knikte kort naar hem en richtte haar op haar moeder. "Wat is het slechte nieuws man" vroeg ze op een emotieloze toon en wachtte af. De meoder trok Céline even weg van Damien en keek haar aan. "Liefje, je vader...Hij is dood" zei ze zacht en keek haar aan. Céline schrok en iets knapte er in haar. Ze balde haar vuisten en tranen sprongen in haar ogen. "Rustig liefje" zei ze moeder op kalmerende toon. Céline duwde haar opeens tegen een boom en keek haar razend aan. "Het is jou schuld!" schreeuwde ze uit. "Door jou is hij vast dood!" riep ze kwaad. De moeder schrok en slikte. "Céline de dokters konden niets meer doen" zei ze bang en keek haar dochter aan. Céline trilde van woede en verdriet. Tranen gleden over haar wangen en opeens trok ze een mes. Ze richtte die op haar moeder en keek haar kwaad aan. Ze was helemaal agressief geworden en je zag haar hand trillen. Ze keek haar meoder aan en wilde steken..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 4:30 pm

Damien keek nog steeds argwanend naar de moeder en keek dan even kort naar de twee en toen gebeurde er iets. De stemming veranderde erg. Céline begon zowat te trillen van woede en ze trok een mes. Normaal zou hij blijven staan,maar hij was zowat de enigste die haar nu op dit moment kon kalmeren. Aangezien Simon er niet was. Hij liep naar haar toe en ging voor haar staan en keek haar even aan. "Céline ze is het niet waard,komop draai je om en wandel weg"zei hij tegen haar en keek naar het mes. Hij zette een stap dichter naar haar toe zodat hij in haar weg stond om haar moeder neer te steken. "Laat het,je moeder is misschien wel dom,maar ze is het niet waard"zei hij. "En jij daar rot op"riep hij naar haar moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 4:32 pm

Céline stapte achteruit en keek hem aan. Ze trilde en haar ogen stonden razend. Ze duwde Damien uit de weg. "Laat me!" riep ze kwaad en je hoorde haar stem trillen. Ze richtte haar weer op haar meoder en legde het mes tegen haar keel. "Jij zegt dat hij een moordenaar was, maar denk eraan dat ik zijn bloed heb" zei ze vals en wilde haar keel oversnijden...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 4:33 pm

Simon liep het plein op, met zoals steeds vaker nu een tandenstoker in zijn mond. Het was de laatste tijd echt zijn gewoonte geworden om dat te doen. Ineens hoorde Simon geroep van een maar al bekende stem en hij zag Damien verderop staan. Iets verder van hem zag hij Céline met een vrouw. ''Fijn.. wéér problemen zo te zien..'' zei hij droog. Hij liep richting Damien en hij keek hem dan ook voor kort aan. Hij richtte zijn blik toen op Céline en hij zag dat ze haar mes trok. Nu Simon beter keek leek het wel alsof de vrouw haar moeder was. Simon bleef dan ook even staan, hij kon zich maar beter niet met famillie problemen bemoeien. Tenzij die vrouw iets met Céline zou doen, dan zou hij zeker wel ingrijpen. Vervolgens zag hij vanuit zijn ooghoeken dat Damien in greep en Simon keek dan ook even kil toe. Hij wou Céline best kalmeren maar misschien deed ze dit wel met goeie reden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 4:35 pm

De meoder trilde. "Liefje de dokters konden niets meer doen!" riep ze uit maar nee. Het had geen zin meer. Céline luisterde niet en keek haar nog steeds vals aan. "Nu zal ik wat doen dat ik jaren geleden al had moeten doen" zei ze vals en keek haar moeder aan. Ze keek even naar het mes en trilde hevig. Tranen drupten op de grond. Haar hart was gebroken vanbinnen. Haar vader was dood...Céline hield het mes met trillende hand tegen haar keel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 4:40 pm

Damien keek haar dan even aan en zuchte even. Hij zette zich dan maar tegen de muur en keek de twee even aan. Ach hij zou niet meer ingrijpen een volwassene meer of minder maakte hem maar weinig uit,hij geeuwde even verveeld,hij was zijn tennisbal vergeten in zijn kamer dus ja. De zon brak hier niet meer door er waren aleen grote grijze wolken te zien,het zou zo gaan regenen,lekker dramatiserend. Hij grijnsde even en sloot zijn ogen voor enkele momenten,hier zou geen dag voorbij gaan zonder een gevecht,dat was wel weer gebleken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 4:44 pm

Simon keek even vanuit zijn ooghoeken naar Damien die naar een muur ging en hij richtte zijn blik daarna weer op Céline. Hij zag dat Céline tranen had en hij snoof dan ook eens. Hij was het nu wel zat en hij liep naar haar toe. Hij bleef achter haar staan en hield haar polsen vast zodat ze niet kon door drukken met het mes. Hij pakte het mes dan ook voorzichtig af en hij keek toen kil naar de vrouw. ''En nu op donderen voordat ik dit mes zelf in uw kil druk'' zei Simon kil tegen de vrouw. Daarna richtte hij zijn blik weer op Céline. ''Rustig Céline, ik ben het. Simon..'' zei hij rustig tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 4:46 pm

Céline voelde sterke handen rond haar polsen en liet het los. Ze trilde en draaide haar naar hem toe. Tranen gleden over haar wangen en ze omhelsde hem super hard. Ze snikte en haar moeder liep weg. Céline trilde hevig en liet los. Ze beet op haar lip en barstte zowat uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 4:54 pm

Damien keek alles aan en snoof. Nu leek er is wat te gaan gebeuren,ach ja. Hij keek dan even naar de leerlingen die ook naar het schouwspel hadden zien kijken,hij keek hun kil aan,en ze liepen dan ook gelijk weg. Hij liep dan maar naar de bank en ging daarop zitten. Waarschijnlijk kwam hier binnen een aantal dagen wat mensen aan die de leerlingen kende,het was nu eenmaal de kerstperiode,maar voor hem moest er niemand komen. Hij had geen familie meer,buiten die pleeg mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 5:41 pm

Simon keek even verbaasd toen hij ineens omhelsd werd. Hij keek naar haar en zuchtte diep. ''Waarom bedreigde je die vrouw?'' vroeg hij. ''Eerst dacht ik dat ze iets gedaan had maar volgensmij is ze onschuldig of niet soms?'' vroeg Simon emotieloos aan. Hij liet zijn armen dan ook gewoon naast zich en in zijn ene hand had hij nog steeds het mes van Céline vast. Hij zuchtte dan ook eens diep en wist verder niet echt wat hij moest zeggen of doen. Hij liet het dus maar even zo en wachtte op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 6:05 pm

Céline zweeg en liet hem los. "Mijn vader is dood" zei ze zachtjes en veegde een traan weg. Ze keek naar de plaats waar haar moeder verdwenen was. "Het is haar schuld" zei ze op een kwade toon en ging tegen de boom zitten. Je zag dat het haar gebroken had. Ze zweeg en staarde voor haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 6:26 pm

Simon merkte dat ze hem los liet en hij hoorde haar woorden. Hij keek dan ook even scherp naar haar en volgde haar met zijn blik tot de boom. Hij liep naar haar toe en ging naast haar zitten. Hij stak het mes in de grond en hij richtte zijn blik vervolgens weer naar haar. ''Denk jij uberhaubt wel na over wat je moeder zei?'' vroeg Simon scherp aan haar. HIj kon zich namelijk niet voorstellen dat die moeder had gelogen over wat ze had gezegt. Daar leek ze in zijn ogen geen type voor. Maar het kon natuurlijk misleidend zijn geweest hoe ze had gedaan. Hij keek dan ook weer voor zich uit en zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 6:27 pm

Céline zweeg en veegde nog wat tranen weg. "Ik haat haar" zei ze zacht en keek hem aan. "Hij betekende zoveel voor me" zei ze zacht en wendde haar blik af. Ze haalde eens diep adem en veegde nog een traan weg. Ze trilde al iets minder maar nog steeds was ze kwaad. Ze zuchtte en zweeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 6:41 pm

Simon keek naar haar en zuchtte diep. ''Ik denk dat je onterecht kwaad bent geweest, je moest je gewoon afreageren omdat je verdrietig en kwaad bent vanwege de dood van je vader, maarja wie ben ik om zoiets te zeggen. Ik ga ook bij elk klein dingentje door het lint..'' zei hij met een zucht. Hij stond dan ook op en hij keek even naar haar. Door dit gedoe had hij ook even aan zijn ouders moeten denken. ''Ik ga, ik zie je nog wel eens..'' zei hij tegen haar en hij deed zijn capouchon op waarna hij met zijn handen in zijn zakken weg liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitimedo dec 24, 2009 8:26 pm

Céline keek hem aan en zweeg. Ze zuchtte diep en keek hem na. "Doei" zei ze zacht en beet op haar lip. Ze knikte nog even naar Damien en liep dan zelf ook weg. Ze dacht de hele tijd aan haar vader. Hij was alles voor haar en nu was hij dood. Céline zuchtte en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Slecht nieuws...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slecht nieuws...?   Slecht nieuws...? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slecht nieuws...?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Margarete :: Het Internaat :: Speelplaats-
Ga naar: