The Margarete
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Margarete


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 In het steegje..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedi dec 22, 2009 12:21 am

Céline liep rustig door een steegje. Het was erg donker maar dat boeide haar niet. Bang was ze niet, nooit. Ze gaapte verveeld en keek rond. Ze zag verderop schaduwen en grijnsde. Ze keek naar de grond terwijl ze verderliep en hoorde een vuilnisbak vallen. Ze hoorde iets dichterbij komen en hield haar mes vast. Opeens draaide ze haar om en stak een jongen neer. Ze snoof en zag nog 3 andere aanlopen. Ze bleef staan. "1 stap dichter en ik vermoord jullie...Alle 3" zei ze vals en de jongens kwamen toch dichter. De ene greep haar vast en kreeg het mes in zijn arm. Hij schreeuwde het uit en hield toch vast. De andere gaf haar een boks in haar maag en pakte haar mes af. Hij sneed in haar schouder en in haar wang. Céline werd razend en begon te bloeden. Ze gaf de ene achter haar een kopstoot en de andere een trap in zijn edele delen. Ze rukte haar los en gaf de andere een trap in zijn maag. Ze snoof en keek ze dreigend aan. Ze trapte de jongen die op de grond lag en stapte achteruit de schaduw in. De twee anderen hielpen de jongen en ze gingen weg. Céline snoof en hoorde iets achter haar. Ze balde haar vuisten en draaide haar in een ruk om en wilde slaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Sorax

Sorax


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3e jaars
Partner: Who wants a guy like me

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:06 am

Sorax was aan de andere kant van het steegje bezig met wat aan het tekenen toen hij iets hoorde vallen. Hij merkte dat er iemand lastig gevallen werd. Hij stopte zijn tekenblok in zijn tas en liep er op af. Hij merkte dat de jongens weg liepen. Hij keek naar het meisje zich omdraaide en wilde slaan. Hij hield met zijn hand haar vuist tegen en keek haar aan. "Rustig maar ik doe niets.." zei hij kalm en vriendelijk. Hij zag de snee in haar wang en slikte even. "Dat ziet er niet goed uit.." zei hij en keek er naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:09 am

Céline schrok en keek hem aan. Ze trok haar hand weg en keek hem aan. "Best dat je niets doet" zei ze kwaad en zette een stap achteruit. "Wat boeit het, ik ga heus niet dood" zei ze droog en rolde met haar ogen. Ze voelde even hoe de 2de wondes prikten en had last van haar maag. Ze keek even achterom. "Sukkels, ik krijg jullie nog" mompelde ze en keek even naar de dode jongen. Ze snoof en legde haar hand op haar schouder. Al snel hing deze onder het bloed maar dat boeide haar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Sorax

Sorax


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3e jaars
Partner: Who wants a guy like me

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:14 am

Sorax keek naar Céline en merkte dat ze niet bepaald gesteld was op zijn aanwezigheid. Hij haalde zijn schouders op. "Sorry hoor. Als je niet wilt dat ik hier ben. Dan ga ik toch wel weer.." zei hij en draaide om. Hij grinnikte even. "Maar kom dan niet bij me aan als je te veel pijn hebt..." zei hij en zette een stap uit de richting van Céline.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:17 am

Céline keek hem aan en rolde met haar ogen. "Wat boeit het" zei ze droog en ging tegen de muur aanzitten. Ze hoestte even bloed en spuwde nog eens op de grond. Ze rolde met haar ogen en keek kort naar hem en dan naar de dode jongen. Ze snoof kort en liet haar andere hand op haar buik rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Sorax

Sorax


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3e jaars
Partner: Who wants a guy like me

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:20 am

Sorax had nu al een schuldgevoel om wat hij had gezegd. Hij draaide om had een flesje met alcohol depte het op een gaasje en liep naar haar toe. Hij begon haar wond te ontsmetten op haar wang. Zonder iets te zeggen begon hij het te verzorgen. Hij keek naar de wond. Hij pakte iets om het mee te dichten en deed het er op. Hij keek nu naar haar schouder. Opnieuw ontsmette hij de wond en pakte een gaasje. Hij legde het op haar wond en plakte het vast met wat medisch plakband. Hij deed al het spul weer in zijn tas en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:22 am

Céline schrok en voelde hoe de beide wonden begon te prikken. Ze kneep haar ogen dicht en beet op haar lip. Ze duwde hem weg en stond op. Ze legde haar hand op haar schouder en snoof. "Bedankt" mompelde ze droog. "Daarnet deed het véél minder pijn" snoof ze en kreeg een steek in haar maag. Ze zakte door haar benen en kneep haar ogen pijnlijk dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Sorax

Sorax


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3e jaars
Partner: Who wants a guy like me

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:25 am

Sorax keek haar aan toen hij merkte dat hij werd weggeduwd. "Dat is ook maar tijdelijk.." zei hij. "Het voorkomt alleen maar verdere infecties.." zei hij tegen haar. Hij merkte dat ze door haar benen zakte en rolde even met zijn ogen. Hij liep naar haar toe en ging door zijn knieën en keek haar in haar ogen. "Weet je het zeker dat het goed gaat..." vroeg hij. Hij legde zijn hand op haar schouder en keek haar aan. "Het lijkt me niet slim om te liegen.." zei hij en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:27 am

Céline snoof en keek hem aan. "Blijf van me af" zei ze kwaad. Ze duwde zijn hand van haar schouder en wendde haar blik af. Ze voelde de pijn in haar buik en legde haar hand erop. Die jongens zouden grote problemen hebben als zij hun nog eens zou tegenkomen. Céline keek kort naar Sorax en rolde met haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Sorax

Sorax


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3e jaars
Partner: Who wants a guy like me

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:31 am

Sorax hoorde haar boze woorden en hij haalde zijn hand van haar schouder. "Best..." mompelde hij en stond op. Hij liep het steegje uit en keek nog even om. Daarna liep hij uit het zicht. Maar wat hij werkelijk deed was tegen de muur van het huis leunen en wachtte wat ze zou doen. Hij zuchtte even onhoorbaar. Dat mensen zo arrogant konden zijn. Zelfs je hulp aan dat soort mensen bieden is niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:42 am

Céline rolde met haar ogen en keek even rond. Ze hoorde vals gelach en keek op. 5 jongens kwamen aangelopen. 2 herkende ze meteen en stond op. "Jullie weer" zei ze en keek ze strak aan. Ze trok haar mes en bleef staan. De jongen trok het mes weg en gooide die verderop. "Shtt schoonheid" zei hij zacht en keek vals. Céline keek hem aan en sloeg hem met haar vuist. Twee jongens grepen beide armen vast. Céline voelde de pijn in haar schouder en probeerde te gillen. De andere jongen drukte haar tegen de muur en stond helemaal tegen haar aan. Hij drukte zijn lippen op de hare en zoende haar. Céline probeerde iets maar ze had téveel pijn en ze zat erg vast. Ze werd ook tegengehouden als ze probeerde te stampen. Het waren slimme jongens. Ze snoof en voelde opeens hoe de jongen zijn tong in haar mond duwde. Hij tongde haar en de andere streelde haar zij. Nog een andere jongen streelde tussen haar benen en grijnsde. Céline werd razend maar hield haar in door de pijn die ze voelde...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Sorax

Sorax


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3e jaars
Partner: Who wants a guy like me

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:48 am

Sorax hoorde ineens wat geluid in het steegje en keek om het hoekje. Zijn ogen werden groot. Hij snoof even. Hij ging weer tegen de muur aan staan. Ze wilde net zijn hulp niet. Waarom nu wel? Toch voelde hij zich schuldiger worden naar mate hij langer bleef staan. Hij liep het hoekje om en legde zijn tas op de grond. Hij pakte eerst de jongen die haar streelde tussen de benen. Hij pakte hem bij zijn kraag en sloeg hem tegen het gezicht. Deze viel gelijk op de grond en keek angstig naar Sorax. Sorax keek naar degene die haar zei streelde en hij pakte hem bij zijn nek en trok hem weg. Hij duwde hem tegen de muur en gooide hem lettelijk in de prullenbak. Daarna pakte hij de jongen die haar aan het zoenen was bij haar haren. Hij trok hem los en draaide hem om. Hij sloeg hem in het gezicht en duwde hem het steegje uit. "Zomaar meisjes lastigvallen..." bromde hij kwaad. Hij sloeg hem nog een aantal keer en nu rende hij weg. De twee andere jongens gaven het op. Ze konden vast en zeker niet tegen Sorax op en rende weg en lieten Céline los. Sorax keek naar Céline en zuchtte. Hij liep naar haar toe en keek haar aan. "Gaat het?" vroeg hij. Maar het antwoord daar op kon hij wel raden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:51 am

Céline keek op toen Sorax haar hielp en bleef staan. Ze keek even stil voor haar uit. Haar ogen stonden razend maar ze hield haar rustig. "Het gaat" zei ze zacht maar haar stem klonk zwak. Ze haatte het als ze gewond was, dan kon ze niets meer. Ze legde haar hand op haar pijnlijke schouder en zweeg. Ze keek Sorax stil aan. "Bedankt" zei ze en glimlachtte zwakjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Sorax

Sorax


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3e jaars
Partner: Who wants a guy like me

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedi dec 22, 2009 10:02 pm

Sorax had haar antwoord niet verwacht en vooral niet de zwakke stem van haar. Hij keek even met een medelevende blik naar haar. "Geen dank..." zei hij. "Al had je me bijna vermoord. Ik had jou niet kunnen laten mishandelen..." zei hij serieus. Hij legde een hand op haar schouder. "Eigenlijk, om eerlijk te zijn, was ik niet echt van plan om je in eerste instantie te helpen...ik kon hun jou niet zo laten mishandelen." zei hij en wendde zijn blik schuldbewust af op het eerste wat hij had gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimewo dec 23, 2009 9:45 pm

Céline keek hem aan en zweeg even. "Normaal kan ik ze aan maar ze kenden me" zei ze zuchtend. "Ze kennen mijn zwakke plekken" zei ze en zweeg even. Ze keek hem aan en knikte even0 "Ik was ook niet aardig geweest dus ik snap het wel" zei ze en glimlachtte zwakjes. Ze keek even rond en dan rustig naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Sorax

Sorax


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3e jaars
Partner: Who wants a guy like me

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedo dec 24, 2009 3:25 pm

Sorax keek haar aan en glimlachte. Hij keek recht in haar ogen en daarna keek hij de omgeving rond. Hij rijkte haar de hand zodat hij haar overeind kon helpen. "Kom, we gaan ergens wat drinken.." zei hij tegen haar en keek haar aan en wachtte af wat ze hierop zou zeggen. Als ze niet zou willen zou hij er ook geen problemen mee hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedo dec 24, 2009 3:37 pm

Céline knikte maar en stond op. Ze veegde haar kleren wat af en keek dan naar hem. "Ik heb wel tijd" zei ze en glimlachtte even. Ze keek rond en kort naar de dode jongen en dan weer naar hem. Ze wachtte maar even.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Sorax

Sorax


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3e jaars
Partner: Who wants a guy like me

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedo dec 24, 2009 3:47 pm

Sorax pakte haar arm vast en liep met haar het steegje uit. Hij keek rond en zag een tentje dat wel geschik was. Hij liep met haar er naar toe en trok haar gewoonweg naar binnen. Hij ging met haar aan een tafeltje zitten en keek haar even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimedo dec 24, 2009 3:52 pm

Céline schrok en moest wel mee naar binnen. Ze viel bijna maar hield haar tegen en keek hem aan. "Waar was dat voor nodig" zei ze emotieloos en rolde met haar ogen. Ze ging zitten en keek rond en dan naar hem. "Wat gezellig" zei ze droog en rolde met haar ogen. Ze haatte zo'n dingen maarja ze moest wel iets drinken en dan zou ze gewoon weggaan of hem ergens anders heensleuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Sorax

Sorax


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3e jaars
Partner: Who wants a guy like me

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimevr dec 25, 2009 9:52 pm

Sorax keek haar aan en glimlahchte. Hij bestelde een drankje en keek naar Céline. Wat wil jij? vroeg de ober en keek haar aan. Sorax keek even rond. Het was weer eens gezellig druk. Vele jongeren kwamen hier en hij had het er altijd wel naar zijn zin. Chronos dat was de naam van deze club. Sorax keek naar Céline en wachte af wat ze zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimevr dec 25, 2009 10:55 pm

Céline keek rond en dan naar hem. Ze zweeg even en keek op. "Cola is goed" zei ze droogjes en keek dan naar Sorax. Ze zou wel wat leukers kunnen doen. Ze grijnsde even en keek rond en dan rustig naar hem. "Ehm leuk hier" zei ze droog en grijnsde lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Sorax

Sorax


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 22-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3e jaars
Partner: Who wants a guy like me

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimevr dec 25, 2009 11:17 pm

Sorax keek naar Céline die een cola bestelde. Hij keek haar aan. "Dit is mijn gewoonlijke, zogeheete, hangout." zei hij. "Ik zit hier vaker en kan altijd wel wat praten met mensen.." zei hij en keek haar aan. "Maar aan jou reactie te zien wil je liever ergens anders heen..." zei hij en keek naar Céline.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitimeza dec 26, 2009 12:02 pm

Céline keek verder rond en dan weer naar hem. "He wat?" vroeg ze en keek hem aan. "Ach ik loop vaker ergens anders" zei ze en keek weer rond. Ze rolde met haar ogen en keek weer naar hem. "Hier is het saaier dan bij mij" zei ze met een licht grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





In het steegje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: In het steegje..   In het steegje.. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
In het steegje..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Margarete :: De Stad :: Steegjes-
Ga naar: