The Margarete
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Margarete


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Charlotte

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

Charlotte Empty
BerichtOnderwerp: Charlotte   Charlotte I_icon_minitimedi dec 22, 2009 11:01 am

naam: Charlotte
leeftijd: 16 jaar
karakter: vriendelijk, aardig, kan soms hard uit de hoek komen.
verleden:

Vroeger leefde ik met mijn gezin in een toch redelijke villa. mijn ouders hadden elke dag weer eens vreselijke ruzie. Telkens als mijn moeder 'aan tafel' Riep kwam aan ik aan tafel en moest direct al huilend naar boven lopen, want zoals altijd was er weer hevige ruzie. De scheiding was aangekomen, alles veranderde...
Mam verhuisde naar een warm land ver weg van pap. En pap bleef gewoon thuis. Ik moest kiezen, of ik bleef bij mam wonen of bij pap. Ik wilde ze allebei gewoon niet kwetsen, ik koos ervoor naar een internaat te gaan, alleen.


nu:

Nu leeft ze dus in het internaat. Haar vertrouwen moet ze nog terug krijgen. Ze durft niemand aanspreken en is verlegen. Ze wil vrienden maken maar kan niet. Ze mist haar gezin maar moet doorzetten, als ze niemand wou kwetsen, moest ze 'hier' blijven...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Charlotte
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Margarete :: Algemeen :: Je Leerling/Leerkracht-
Ga naar: