The Margarete
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Margarete


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Onzeker

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Shari

Shari


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Klas: 2de
Partner: -

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 9:09 pm

Een blond meisje met blauwe ogen liep over het pleintje. Ze had een blousje en een rokje aangetrokken. Ze zuchtte even en keek even rond. Jongens keken af en toe om maar verder niets. Het meisje wendde haar blik van ze af en ging tegen de muur staan. Zitten zou ze nooit doen, ze kende jongens. Ze zuchtte eventjes en staarde kort voor haar uit. Ze hoorde toen iets en keek op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 9:25 pm

Luid gevloek was ineens te horen. Een jongen liep met zijn moeder het plein op en ze gingen flink tekeer tegen elkaar. ''Ik ga hier verd*mme niet blijven!'' riep Simon kwaad naar zijn moeder. ''Jij moet je eens leren gedragen, dat domme gedrag van jou ben ik meer dan zat. Die drugs en dat gerook, en dan die wapens die je van je vader hebt gekregen. Ik had je gewaarschuwd maar je wilde niet luisteren dus dit is wat je terug krijgt!'' riep zijn moeder terug naar hem. Je kon zien dat de vrouw angst had voor haar zoon. Ze liep namelijk lichtjes te trillen. ''Nou donder dan ook maar één eind op. Ik heb je dan ook niet nodig!'' riep Simon kwaad naar haar en hij gaf zijn moeder een ruwe duw waarna hij kwaad naar een bankje liep dat in de schaduw stond. Hij ging erop zitten en hij stak een sigaret op. Hij nam er een trekje van en hij keek geirriteerd voor zich uit. Zijn moeder was onder tussen de auto weer ingestapt en was half overstuur weg gereden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shari

Shari


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Klas: 2de
Partner: -

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 9:29 pm

Shari keek op en keek stil toe. Ze slikte even en wendde haar blik af. Ze bleef tegen de muur staan en zag een jongen afkomen. Hij grijnsde naar haar en streelde haar wang kort. Shari slikte en wendde bang haar blik af. Ze trilde helemaal en je kon zien dat ze snel bang was. De jongen begon hard te lachen en liep weg. Wat een sukkeltje dacht hij. Shari slikte en trilde nog wat terwijl ze stil rondkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 9:35 pm

Simon zag verderop een meisje zitten en hij keek toe hoe de jongen deed tegen haar. Hij rolde even met zijn ogen en hij haalde een buisje uit zijn zak. Hij maakte het dopje los ervan en één pil eruit. Hij slikte de pil en hij stopte het buisje weer weg. Nadat hij het pilletje had door geslikt keek hij weer even naar het meisje en de jongen. Hij zag dat de jongen weg ging en hij snoof eens. ''Die weet ook niet wat het echtte werk is..'' mompelde hij droog. Maar het kon ook gewoon een ex zijn ofzo, hij kon dat op dit moment niet echt beoordelen. Hij bleef dan ook nog steeds verveeld zitten op het bankje en hij nam nog een trekje van zijn sigaret.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shari

Shari


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Klas: 2de
Partner: -

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 9:37 pm

Shari zweeg en bleef tegen de muur staan. Ze zag dat jongens keken en wat zeiden. Ze lachtten haar vast uit. Vast omdat ze zo onzeker en bang was. Shari zuchtte en keek even rond. Haar blauwe ogen keken even naar de jongen op het bankje maar ze keek daarna al snel naar de grond. Ze slikte even en beet op haar lip. Ze ging rechtop staan en haalde diep adem. Ze moest toch eens vrienden maken? Ze liep onzeker naar hem toe en zweeg even. "H..hoi" zei ze snel en keek hem stil aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 10:37 pm

Simon keek wat naar de grond en hij nam onder tussen nog een trekje van zijn sigaret. Hij hoorde ineens voetstappen en hij keek dan ook gelijk op. Hij zag het meisje vlakbij hem staan en hij keek haar bot aan. Hij hoorde haar dan ook snel wat zeggen. ''Ga ergens anders triest lopen doen..'' zei Simon kortaf en bot tegen haar en hij gooide zijn nog brandende sigaret richting haar. Hij kon op dit moment niemand in zijn buurt gebruiken. En al helemaal niet van die domme verlegen gevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shari

Shari


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Klas: 2de
Partner: -

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 10:40 pm

Shari schrok en stopte. Ze beet op haar lip en slikte even. "Ik wil neit triest gaan doen" zei ze snel en keek hem aan. Ze keek kort naar de sigaret en zweeg. Ze beet opnieuw onzeker op haar lip en trilde iets. Hij zag er echt eng uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 10:55 pm

Ergens op het plein zat een jongen heel afgezonderd. Hij smeet een bal tegen de muur en keek droog voor zich uit. Hij kende hier niemand en moest hier ook niemand kennen. Zo was hij nu eenmaal een eenzaat. En een gast die zich zelf sneed en drugsgebruikte. Ach zo was het leven van elk mens die wat had meegemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shari

Shari


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Klas: 2de
Partner: -

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 11:03 pm

Shari zweeg en beet op haar lip. Ze keek even op en zag een jongen zitten. Ze slikte even en keek dan stil naar Simon. Hij zag er zo eng uit. "Ik ben ehm Shari" zei ze snel en keek hem aan. Ze durfde echt niets te zeggen. Hij deed ook bot dus wie weet wat voor iemand was hij...
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 11:08 pm

Damien smeet nog steeds met de bal en hetgene wat je hoorde was Tok tok tok. En opeens kwam er een of andere leerkracht naar hem toe en nam zijn bal af. "Kan je wel man,er is hier niets te doen dus geef die bal maar al terug"zei hij lichtjes kwaad tegen de leerkracht. De leerkracht hefte zijn hand en wou hem een mep verkopen. Maar hij was sneller,hij gaf hem een stomp in zijn maag en nam de bal weer terug,en liep dan maar naar de voetbal velden ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 11:12 pm

Simon rolde met zijn ogen en hij stond op. Hij ging voor het meisje staan en keek haar strak aan. ''Als je nu gauw niet opdonderd, dan zal ik er voor zorgen dat je de rest van je leven geen enkel mens meer een blik durft te geven'' snauwde Simon tegen haar en hij duwde haar ruw weg waarna hij naar een boom toe liep en daar tegen aan ging staan in de schaduw. Hij stak dan ook weer een nieuwe sigaret op en nam er een trekje van. Drugs slikken deed hij af en toe. Maar Roken was hij echt heel erg verslaafd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shari

Shari


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Klas: 2de
Partner: -

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 11:16 pm

Shari schrok en viel bijna. Ze keek hem zwijgend aan en slikte. Ze beet op haar lip en zuchtte eens. Waarom was ze altijd zo onzeker? Ze ging weer tegen de muur staan en zweeg. Ze haatte dit internaat nu al. Ze staarde stil voor haar uit..
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 11:22 pm

Een meisje met blond haar en blauwe ogen liep verveeld rond. Ze gaapte even en had haar capuchon op. Haar mes zat in haar zak en ze grijnsde kort. Ze keek rond en zag wat de jongen bij het meisje deed. Ze grijnsde en liep even langs Shari. Ze keek haar nijdig aan en liep dan zelfverzekert naar Simon. "Zozo meisjes aan het pesten?" vroeg ze droogjes en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 11:32 pm

Simon nam nog een trekje van zijn sigaret en hij zag vanuit zijn ooghoeken nog iemand aan komen. HIj zuchtte dan ook eens diep en geirriteerd. Hij bleef dan ook gewoon verveeld tegen de boom aan staan en hij hoorde toen de woorden van het meisje. Simon deed zijn sigaret uit zijn mond en hij blies de rook uit. Hij keek het meisje toen aan en snoof. ''Ja problemen mee? Of wil je soms ook een duw ofzo?'' vroeg hij geirriteerd aan haar terwijl hij even naar zijn sigaret keek en er weer een trekje van nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 11:43 pm

Céline bleef rustig staan en keek hem aan. "Aww wat ben ik bang en nee daar heb ik juist geen problemen mee" zei ze grijnzend en keek even om. Ze zag wat jongens staren en rolde met haar ogen. Ze keek dan weer naar Simon en grijnsde even. Ze voelde even aan het mes en liet haar vinger erover gaan. Ze liet haar handen in haar zakken en keek hem droogjes aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 11:50 pm

Simon keek even vanuit zijn ooghoeken richting het meisje en grijnsde even lichtjes. ''Wat wil je nu eigenlijk van me dan?'' vroeg hij emotieloos aan haar. Hij ging dan even recht staan en hij deed een hand in een broekzak terwijl hij met zijn andere hand nog steeds een sigaret vast had en daar ook weer een trekje van nam en vervolgens de rook rustig uit blies. Hij vroeg zich af wat het meisje van hem moest. Was haar gedrag nu echt zo? Of probeerde ze gewoon stoer te doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimema dec 21, 2009 11:53 pm

Céline rolde met haar ogen. "Liefje, ik hoef niets van je" zei ze droog en grijnsde even. "Ach, ik zal je wel laten" zei ze en liep weg. Ze gaapte even en keek nog even achterom. Ze zag een jongen afkomen. "Niet weer" mompelde ze droog en stopte. Ze keek de jongen aan en wachtte. Hij glimlachtte en probeerde stoer te doen. Céline pakte hem bij zijn kraag en duwde hem tegen de muur. "Rot een keer op! Ik hoef die rot liefde niet" snauwde ze en liet hem los. Ze stamptte hem in zijn maag en spuwde op hem. Daarna ging ze ergens zitten en stak een sigaret op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimedi dec 22, 2009 12:01 am

Simon keek droog naar haar en hij hield zijn blik even op haar gericht. Hij zag toen de jongen die op haar af ging en hij grijnsde even lichtjes toen hij zag hoe ze op hem reageerde. Simon keek even naar zijn sigaret die bijna op was en hij gooide die dan ook gewoon weg. Hij liep vervolgens naar het meisje toe en ging naast haar zitten. ''En waar was dat dan voor? Om je aan mij te bewijzen ofzo?'' vroeg hij met een vals grijnsje. Als dat niet zo was dan had hij wel een goed persoon voor zich. Een persoon waar hij misschien nog wel eens lol mee zou kunnen trappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimedi dec 22, 2009 12:03 am

Céline keek op en keek hem aan. "Euh nee" zei ze droog en rolde met haar ogen. "Die sukkels moeten me met rust laten of ze belanden in het ziekenhuis" zei ze en keek hem aan. Ze snoof even en nam een trek van de sigaret. Ze blies de rook uit en keek naar de vrienden die de jongen hielpen. Ze snoof en keek ernaar en keek dan verveeld rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:33 pm

Simon keek naar haar en luisterde naar wat ze zei. Hij snoof even en hij richtte zijn blik voor kort op de jongens. Die waren duidelijk geen uitdaging voor een meisje als zij. ''Ik ben trouwens Simon..'' zei hij op emotieloze toon en hij richtte zijn blik weer even op het meisje. ''En jij bent?'' vroeg hij. Hij keek dan ook weer even in het rond, het was nog aardig rustig op het pleintje. Op die jongens na dan maar die zouden vast ook snel genoeg weg gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:35 pm

Céline keek hem aan. "Ik ben Céline" zei ze rustig en nam nog een trekje. Ze blies de rook uit en gooide hem op de grond. Ze gaapte even en keek naar de jongens die wegliepen. Ze grijnsde kort en keek dan weer naar Simon. "Het is hier zo saai" zei ze droog en gaapte verveeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:47 pm

''Zeker, toenet had ik teminste nog iets te doen, dat meisje wou aandacht van me ofzo. Naja toen kon ik teminste een beetje lol maken door haar te duwen enzo, maarja dat was ook weer voor korte duur..'' zei hij op een emotieloze toon en hij stak weer een sigaret op en nam er een trekje van. ''Het is wel zo saai hier dat ik nu al m'n 3e of misschien wel 4e sigaret op steek..'' zei hij droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:49 pm

Céline grijnsde. "Ach bange kippen vragen altijd om aandacht. Ze roepen gewoon uit 'Kill me'" zei ze droog en grijnsde even. Ze rolde met haar ogen en gaapte even. "Ik moet opletten, zoveel sigaretten heb ik niet en geld zeker niet" zei ze droog. Haar stomme ouders ook. Ze deden het expres zodat ze moest stoppen met roken. Céline gaapte en keek rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:55 pm

''Klopt, en vooral toenet was ik nog al pist off door dat gedoe met m'n moeder die me dus een paar minuten geleden hier gedumpt heeft.'' zei hij droog. ''En ik heb geld genoeg, nog voor dat we vertrokken heb ik de portomonee van m'n moeder gejat, ze was zo overstuur dat ze er niet opgelet heeft dus ja dan grijp ik mijn kans wel.'' zei hij droogjes en hij nam nog een trekje van zijn sigaret en blaasde de rook weer rustig uit. Zolang hij bij mensen in de buurt was met ongeveer hetzelfde karakter als hij dan was het hem wel best. Maar verlegen typjes kon hij zowiezo niet in de buurt hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitimedi dec 22, 2009 1:58 pm

Céline grijnsde. "Wat ben jij toch een stoute jongen" zei ze grijnzend en keek rond. Verder was er niemand. "Hmm jammer dat er verder niemand is, ik heb zin om iemand te pesten" zei ze droogjes en keek hem weer aan. Ze stak weer een sigaret op en nam een trekje. Ze verveelde haar dood hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Onzeker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onzeker
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Margarete :: Buiten Gebied :: Pleintje-
Ga naar: