The Margarete
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Margarete


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Onzeker

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Onzeker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 22, 2009 3:33 pm

Simon keek droog naar haar bij het horen van haar eerste worden en hij rolde even grinnikent met zijn ogen. ''Ik ben wel meer dan alleen maar stout..'' zei hij droog en hij grijnsde even. Hij stond op en keek in het rond. ''Misschien moeten we dan ergens heen gaan wel wat te doen is?'' zei hij droog. ''Ik bedoel als jij er een beetje hetzelfde erover denkt als ik, dan denk ik dat wij nog wel eens goeie vrienden kunnen worden..'' zei Simon met een vals grijnsje en hij nam daarna weer een trekje van zijn sigaret en blaasde de rook weer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Klas: The Third
Partner: One boy can have my heart

Onzeker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 22, 2009 3:36 pm

Céline keek hem aan en grijnsde. Ze stond op en knikte. "Lijkt me leuk maar ik ga er even alleen op uit" zei ze grijnzend en gaf een schouderklopje. Ze rookte haar sigaret nog op en gooide deze weg. "Ik zie je wel" zei ze en gaf een knipoog. Daarna liep ze rustig weg. Ze moest toch iets kunnen doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://margarete.actieforum.com
Simon

Simon


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Klas:
Partner: There is just one girl that can have my love..

Onzeker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 22, 2009 3:52 pm

Simon knikte even. ''Later.'' zei hij kortaf en hij bleef nog even staan. Hij rookte zijn sigaret nog even op en hij keek onder tussen wat in het rond. Nu was het helemaal rustig op het pleintje en hij snoof dan ook eens. Hij gooide de sigaret op de grond toen die opgerookt was en hij drukte met zijn schoen erop zodat die uit ging. Hij liep daarna rustig weg. Hij zou eens gaan kijken wat hier allemaal wel niet te doen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onzeker - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzeker   Onzeker - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onzeker
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Margarete :: Buiten Gebied :: Pleintje-
Ga naar: