The Margarete
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Margarete


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De kamer van Damien

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 22, 2009 8:27 pm

Charlotte grijnsde en knikte. Ze deed haar rode baljurk dan maar aan en kamde haar haren nog beter dan daarnet. Ze zorgde ervoor dat ze er stralend uitzag door sieraden aan te doen en haar glazende ketting. "En?" Vroeg ze en draaide zich voor Damien om te tonen hoe ze eruit zag. Ze grijnsde en bekeek hem met open mond. "Jij kan er best ook goed uit zien." Ze bekeek hem nog eens van top tot teen en gaf hem nog een knuffel." Zijn we er? Voor te vertrekken?" Zei ze en wachtte af wat zijn reactie zou zijn. Charlotte nam zijn hand vast en keek hem dan glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 22, 2009 8:31 pm

Hij keek haar even aan en kamde zelf voor het eerst zijn haren weer is. Hij had een witte vest aan die hij eigenlijk nooit droeg maar voor deze gelegenheid zou hij het wel doen. Hij keek haar aan toen ze klaar was. "Je ziet er prachtig uit,geloof me"zei hij tegen haar en glimlachte even. "En dankje"zei hij tegen haar. Toen hij een knuffel kreeg streek hij zacht over haar rug. "We kunnen vertrekken"zei hij tegen haar,hij keek even naar hun handen maar het boeide hem niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 22, 2009 8:34 pm

Charlotte knikte en keek naar zijn witte vest. "Schoon,schoon." Zei ze en grijnsde. Ze deed de deur open en bleef aan de deuropening staan. "Na u." Ze grijnsde en wachtte tot wanneer hij zou doorlopen. Ze streek haar haren naar achteren en keek Damien lachend aan. "Je haar gekamd." Ze grijnsde en liep naar hem toe. Ze schudde met haar hand wat door zijn haren zodat het er weer zoals daarvoor uitzag. "Dat is mooier." Zei ze en ging weer aan de deur staan, wachtend op Damien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 22, 2009 8:40 pm

Damien keek haar aan en grijnsde even. Toen ze de deur open hield voor hem keek hij haar met een scheve grijns aan. Toen ze door zijn haar streek knikte hij. "Tuurlijk anders lijk ik een nou gewoon iets wat ik niet ben"zei hij tegen haar. Hij liep naar buiten en stak zijn hand dan uit naar haar. Even glansden zijn ogen,maar dat viel amper op door zijn haar,dat er weer voorhong.

(Sorry inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 24, 2009 11:35 am

...............................................

Charlotte kwam hand in hand met Damien de kamer binnen. "Ga me nu even omkleden." Zei ze en ging naar de badkamer. Ze deed er haar jurk uit en bekeek haar zelf in de spiegel. 'Hmm' Dacht ze en deed haar oude kleren terug aan. Haar mini rokje was eigenlijk zo goed als versleten en haar topje was helemaal grijs van de plaats wit. Ze zuchtte, ze deed met tegenzin de kleren aan en strompelde naar de slaapkamer. "Geeft het als ik in het bed kom liggen?" Vroeg ze en legde haar neer op het bed. Ze gebaarde dat hij er bij mocht liggen en glimlachte dan even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 24, 2009 2:11 pm

Hij keek haar even aan en bergde zijn vest op in de kast. Toen ze weeer buiten kwam keek hij haar aan en glimlachte eventjes. Toen ze vroeg of ze op het bed mocht gaan liggen knikte hij naar haar. Hij sloot de deur van de kamer en ging naast haar liggen op het bed. Hij gaf haar een kus en streek even kort over haar wang. Waarschijnlijk zou hij vandaag wel slapen,in het gezelschap dat hij verkeerde zou dat wel lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 24, 2009 8:04 pm

Charlotte zag dat hij bij haar kwam liggen en schoof wat op. "Nu is het denk ik tijd om wat te dutten." Ze grijnsde en voelde zijn hand over haar wangen. Ze glimlachte naar hem en legde haar hoofd op zijn buik. "Lekker zacht." Grapte ze en liet haar ogen dicht vallen. "Jij hebt ook rust nodig." Zei ze en viel daarna in een diepe slaap. Het voelde lekker warm onder het deken. Hij had toch nog een leuke kamer. Vele zachte dromen dwaalden door haar hoofd, geen èèn nachtmerrie was te zien. Alleen de goede dromen over de toekomst zag ze soms eens voor haar hoofd. Ze drukte haar goed tegen Damien aan en sliep dan verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 24, 2009 11:26 pm

Damien keek haar even aan en knikte. Toen ze haar hoofd op zijn buik legde glimlachte hij even. Toen zij sliep viel hij ook in slaap. Voor het eerst in een lange tijd sliep hij weer is goed. Hij draaide zich dan om zodat hij zich helemaal naar haar had gedraaid,hij legde zijn arm over haar heen. De dromen die hij had waren rustig,en vrolijk. Ze waren samen in zijn droom en waren uiteindelij uit dit internaat.

(sorry inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 25, 2009 11:47 pm

Volgende moregen ^^

Een geeuw verliet uit de keel van Charlotte. Ze stelde zich recht en keek Damien glimlachend aan. Hij lag vredig te slapen dus liet hij hem dan ook verder slapen. Ze verdween achter de deur van de bandkamer en deed haar kleren uit. Ze deed de douchestraal open en voelde een warme gloed water over zich heen. Ze sloot genotend haar ogen en keek door het kleine raampje van de douche. Na een tijdje douchen deed ze een handdoek om en liep even terug naar Damien. Ze hield haar handdoek goed om en keek even grijnzend naar Damien. "Wakker worden slaapkop." Ze grinnikte en gaf hem een 'ontwaak' kus op zijn mond en bleef toch maar haar handdoek goed omhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 25, 2009 11:51 pm

Damien sliep ondertussen rustig verder en het drong zelf niet tot hem door dat ze in de douche stond. Al snel kreeg hij een kus op zijn lippen waardoor hij zijn ogen open deed en daar Charlotte zag staan. Hij wreef de slaap uit zijn ogen en ging recht zitten. "Hee"zei hij zacht tegen haar en stond daarna ook op en gaf haar een kus op zijn lippen en streek even langs haar wang. "Heb je goed geslapen"vroeg hij aan haar en rekte zich even helemaal uit. De slaap had hem eigenlijk goed gedaan. Damien keek haar met een zachte glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 25, 2009 11:55 pm

Charlotte grijnsde en keek hem stralend aan. "Eerst me kleden, ik voel me zo naakt." Ze grinnikte en trippelde naar de badkamer. Ze deed haar oude kleren aan en kwam daarna terug naar Damien."Wat gaan we vandaag doen?" Vroeg ze en ging naast hem op het bed zitten. "Zwemmen, in het cafè?" Ze grijnsde en keek daarna even naat de grond waar zijn schoenen stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 26, 2009 12:06 am

Hij keek haar aan en grijnsde even. Hij zette zich dan al maar weer neer en keek op toen ze er weer was. "Wel zwemmen in een café,lijkt me nou niet echt slim,tenzij je in drank wil gaan zwemmen,maar ik betwijfel of de eigenaar dat leuk gaat vinden"zei hij met een grijns tegen haar. Hij sloeg zijn arm om haar schouder heen en streek even langs haar nek. "Wat ik wel weet is dat we niet hier gaan blijven"zei hij tegen haar. Hij gaf haar een kusje op haar wang en glimlachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 26, 2009 12:16 am

Charlotte grijnsde en besefte dat ze het fout gezegd had. "Maar nee gekkie, ik bedoel ofwel eens gaan zwemmen of we gaaniets gaan drinken in het cafè." Ze grijnsde en voelde een kus op haar wang. Ze begon langs zijn kusjes te geven tot zijn bortskas. Ze deed zijn ene knopje wat open en gaf daar ook een kus op. "We kunnen toch wel hier blijven." Ze grijnsde en gaf hem nog een paar kussen op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 26, 2009 12:20 am

"Ah wel,voor mij maakt het niet uit zolang ik maar bij jou ben"zei hij zacht tegen haar en voelde dan de kusjes en een tinteling schoot door zijn gehele lijf. Na de enkele kussen op zijn lippen kon hij weer wat spel er tussen krijgen. "Wel inderdaad we kunnen ook hier blijven"zei hij zacht en gaf haar dan een lange kus op haar lippen en streek langs haar nek. En juist toen hij opkeek begon het buiten pijpen stelen te regenen. "Tenzij je door die regen wilt,is het denk ik het beste dat we hier blijven"zei hij en grijnsde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 26, 2009 12:32 am

Charlotte grijnsde en keek net als hij naar buiten. "Ik blijf hier wel, met jou." Zei ze en voelde een lange kus op haar lippen. Ze sloot genotend haar ogen en maakte er een soort van tongzoen van. Toen haar lippen zich langzaam wegtrokken glimlachte ze naar hem. Ze kuste hem nog steeds in zijn nek en ging alsmaar lager, totop zijn buik kuste ze weer tot boven. "Ik zou je zo kunnen opeten." Ze begon te lachen en gaf hem nog een knuffel waarna ze over zijn rug streek en nog enkele kussen in op zijn buik gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 26, 2009 12:44 am

"Zo lekker smaak ik niet hoor"zei hij tegen haar en grijnsde even. Hij genoot van de kusjes op zijn borskast en keek haar even met een grijns aan. "Wel wil ik nog even rap in de douche, maar dat kan ik ook later."zei hij tegen haar en streek zachtjes over haar armen en dan over haar zachte buik,en hij kittelde haar zachtjes. Met zijn andere hand streek hij over haar haar en gaf haar dan nog een kus op haar lippen. "Weet dat ik van je hou,en dat zal ik mijn hele leven blijven doen"zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 26, 2009 3:38 pm

Charlotte grijnsde. "Bwah, dat valt goed mee." Ze lachte en gaf hem nog een paar kusjes op zijn rug en lippen. "Ja ga maar, zal m'n best doen niet te komen kijken." Ze grijnsde en voelde nog een kus op haar lippen. "Ik hou ook van jou." Ze deed al zijn knopjes los en lachte even naar hem. "Ik zal je alvast uitkleden." Ze lachte en gaf hem nog eenpaar zoenen in zijn nek en nog een paar net boven zijn navel. Het voelde gewoon heerljk van iemand te houden, en zeker van Damien. Toen ze even uit gekust was keek ze hem lachend aan en duwde nog een lange kus op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 26, 2009 3:41 pm

Damien keek haar aan en grijnsde even. De kusjes van haar deden zo goed dat hij liever wou blijven liggen,maar hij moest in de douche geraken. Toen ze al de knopjes had los gedaan deed hij zijn hemd uit en gaf haar dan ook nog een lange kus op haar lippen. Dan stond hij op en liep naar de badkamer,daardan uitgekomen deed hij zijn kleren uit en ging onder de douche staan. Ze had wel de enige handdoek die hier lag nog in zijn kamer gelegd,dus hij had ergens wel pech.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 26, 2009 3:44 pm

Charlotte grijnsde en zag dat hij zijn hemd uitdeed. "Oehhh, schoon lijf." Ze grijnsde en zag hem naar de badkamer gaan. Ze wist dat ze al de handdoeken bij haar had en moest even grinniken. "Heb je geen handdoeken nodig?" Ze kwam aan de deur staan en gaf de handdoek met haar ene hand en met haar andere hand kneep ze haar ogen toe. "Ik zal niet kijken, als ik niet mag." Ze grinnikte en dacht even na, zou hij het erg vinden moest ze hem naakt zien. Ze zou het toch niet riskeren en gaf hem vlug de handdoek waarna ze terug naar het bed ging en even in het bed rustte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 26, 2009 3:54 pm

Damien kwam juist uit de douche en nam de handdoek aan van haar. Hij droogde zijn haar waardoor dat welliswaar recht ging staan,zijn haar leek op dit moment wel ontploft,dan droogde hij zich af en hij deed dan zijn kleren weer aan. Hij streek zijn haar toch nog even goed voor hij buiten kwam. Toen hij haar op het bed zag liggen ging hij met zijn boven lichaam over haar heen hangen,en gaf haar een kus op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 26, 2009 4:06 pm

Charlotte voelde een kus op haar lippen en keek hem glimlachend aan. "Gedouchd?" Ze grijnsde en stelde zich recht en draaide een rondje om hem heen. "Piekfijn." Ze grijnsde en gaf hem een kus in zijn nek. "Ik zach je toch liever als je borstkas zichtbaar was." Ze grijnsde nogmaals en deed de knoopjes weer los. "Veel beter." Ze streelde over zijn borstkas en gaf weer een paar zoentjes op zijn buik. Haar haren lagen helemaaal overhoop maar dat deerde haar nuet, haar volle aandacht ging nu naar Damien. Ze kuste hem nog wat in zijn nek en kuste dan weer verder tot zijn navel, daar hield ze op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 26, 2009 4:12 pm

Damien keek naar Charlotte en grijnsde even. "Ik doe er niet zolang over om e douchen hoor"zei hij met een glimlach. Toen ze de knoopjes weer los kwam legde hij zich neer en voelde dan het gestreel en de kusjes en hij genoot er dan ook met volle teugen van. Hij streek zachtjes door haar haar en voelde dat warme gevoel met de moment groter worden. Hij had geluk dat hij haar die ene dag had ontmoet,anders was hij nu wel een of ander gastje in elkaar aan het slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 26, 2009 7:47 pm

Charlotte keek hem grijnzend aan toen hij ging liggen. "Je verwacht zeker dat ik je blijf zoenen zeker, doe het eens omgekeerd, ik wil ook genieten." Ze grijnsde en duwde hem lachend het bed uit. "Als je met mij wilt optrekken moet je een paar regels onthouden, je was mijn voeten, masseerd me de hele dag, doet de afwas..,..." Ze bleef maar doorgaan en als ze dan toch gestopte was hapte ze naar lucht. Ze grijnsde en begon weer te lachen. "Begin nu maar met een massage." Ze grinnikte en deed haar t-shirt uit. Nu had ze alleen haar BH nog aan en haar mini rokje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 1:12 am

Damien keek haar aan en toen werd hij uit bed geduwd. Hij keek haar aan en fronste even bij wat hij allemaal moest doen. "Het is omdat ik van je houd"zei hij droog tegen haar. Hij ging op het bed zitten en keek haar aan. "En waar wilt de jongedame een massage"vroeg hij dan weer aan haar en hij wachte even af,maar legde zijn handen wel op haar schouders en gaf haar een kus in de nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 11:54 am

Charlotte keek Damien grijnzend aan. "Euhmm, ik wil eerst een massage." Zei ze beleefd en keek hem lachend aan. Ze deed juist haar slotje van haar BH los zodat hij makkelijker een massage kon geven. Ze voelde al een kus in haar nk en legde zich dan neer op het bed. "Je mag beginnen hoor." Ze grinnikte en deed nu helemaal haar BH uit. Ze lag neer op het bed dus eigenlijk kon hij haar borsten niet zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kamer van Damien - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kamer van Damien
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Simon
» Damien

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Margarete :: Het Internaat :: Slaapzalen-
Ga naar: