The Margarete
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Margarete


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De kamer van Damien

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 1:04 pm

Damien keek haar aan en grijnsde even droog. Toen ze op het bed ging liggen ging hij simpel weg met elk been naar haar op haar zitten en legde zijn handen op haar rug en begon daar met de massage. Vervolgens ging hij en naar haar schouders en weer terug naar haar onderrug. Misschien was hij niet de allerbeste massage gever maar hij kon er nog wel mee door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 2:43 pm

Charlotte voelde zijn zachte handen over haar rug glijden en deed dan even haar ogen genotend dicht. "Je kunt het best goed hoor." Zei ze lachend en ging na een tijd terig rechtstaan. Ze deed vlug haar BH slotje weer terug dicht en keek hem dan even grijnzend aan. "Heb jij ooit gedacht aan...sex...?" Vroeg ze aarzelend en keek hem even kort aan. Ze wist niet wat hij daarover dacht. Ze wou het toch ooit wel eens met hem meemaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 3:10 pm

Damien keek hem aan en ging dan na een tijd weer van haar af. Toen ze de vraag stelde beet hij even op zijn onderlip en keek even kort naar de grond. "Euhm ik denk er wel aan,elke jongen denkt daar wel aan op een bepaalde leeftijd"zei hij tegen haar,hij nam haar hand vast en trok haar op zijn schoot. Hij gaf haar een korte kus op haar lippen en glimlachte eventjes. "Waarom"vroeg hij dan aan haar. Hij had nog nooit sex gehad,maar dat was dan ook omdat hij nog nooit echt van iemand had gehouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 5:52 pm

Charlotte zag hem lichtjes op zijn lip bijten. Toen ze het antwoord knikte ze even afwezig. Ze werd op zijn schoot gezet en kreeg en kus in haar nek. Ze draaide haar om en gaf hem nog een lange kus op zijn lippen. "Omdat..." Hoe moest ze dat zeggen? "Ik dacht er gewoon aan..." Zei ze maar. Ze wou eigenlijk iets anders zeggen. Dat ze het eens wilde meemaken, misschien nu. Vlug schudde ze die gedachte uit haar hoofd en keek weer afwezig voor zich. Waarom bracht ze dat onderwerp nu aan hem...
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 6:06 pm

Hij streek zachtjes langs haar wang. "Het is normaal om er aan te denken,maar denk je er al over om het te doen"vroeg hij aan haar en streek dan zacht langs haar nek en gaf haar een korte kus op haar lippen. Hij hield van haar en dat wist ze,hij zou alles doen voor haar. Hij legde zijn armen om haar heen en glimlachte eventjes. "Ik hou van je"zei hij tegen haar en drukte haar weer een kus op de lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 6:31 pm

Charlotte hoorde wat hij zei en zuchtte eventjes. "Dat is het hem juist, ik wil het doen, maar alleen als jij het wilt." Zei ze en voelde een kus nop haar lippen. Ze glimlachte en draaide zich om. Ze wilde eens genieten, is sex genietend? Charlotte dacht diep na maar vond er geen antwoord op. "Ik hou ook van jou." Fluisterde ze in zijn oor en gaf hem nog een kus op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 6:38 pm

Damien keek haar aan en dacht even na. Hij was er klaar voor,ze was nog wel steeds jonger maar dat zou altijd zo blijven. "Als jij het wilt,dan vind ik het goed"zei hij tegen haar. Damien voelde de kus op zijn lippen en streek zacht over haar wang,hij voelde zich gewoon zo goed bij haar en zou haar dat op elke manier laten zien. Hij streek dan zachtjes over haar armen en keek haar enkele momenten diep in haar ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 6:41 pm

Charlotte keek hem even nadenkend aan. "Oke dan..." Zei ze. Vanaf dat ze oke zei deed ze even aarzelend haar BH los en uit. Hoe ou hij daar op reageren? Ze probeerde normaal te kijken en deed weer aazelend zijn t-shirt uit. Ze slikte eventjs en hoopte dat hij dat allemaal zou gaan toelaten. Nu ze bijna naakte voor hem stond voelde ze een warme gloed over zich heen vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 6:49 pm

Damien liet haar gewoon doen,ergens was hij wel zenuwachtig maar dat was zij ook. Hij glimlachte eventje en stond dan ook op. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hoorde zijn eigen hart in versnelling gaan,maar eveneens wist hij gewoon dat dit er ooit van zou komen. Damien gaf haar een kus op haar lippen en streek zachtjes over haar heupen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 7:43 pm

Charlotte keek Damien even kort aan en voelde zijn armen rond haar heen. Ze vertrouwde hem en glimlachte dan even kort. Ze kuste hem teder op zijn lippen en stapte wat dichter naar hetbed toe met hem. "Ben je er echt klaar voor?" Vroeg ze en keek hem diep in zijn ogen aan. Ze deed haar mini rokje uit en keek hem dan even kort aan. Ze stond nu aleen nog met haar onderbroekje aan. Ze deed dat uit en keek dan even kort naar hem. Ze voelde zich naakt maar langs de andere kant dol verliefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 8:30 pm

Damien keek haar even aan en de kus voelde goed op dit moment. "Ik ben er klaar voor"zei hij zacht tegen haar en streek even langs haar wang. Hij zelf deed zijn broek uit en ook zijn boxer uit. Hij streek zachtjes langs haar armen en legde haar neer op het bed en gingop haar liggen en gaf haar een kus op haar lippen. "Ben jij er klaar voor"vroeg hij aan haar en streek zachtjes over haar schouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 8:35 pm

Charlotte werd in het bed gelegd. Ze glimlachte even en knikte. "Ja, ik ben er klaar voor." Ze zag hem zijn boxer short uit doen en keek even grijnzend naar hem. "Mooie ..... heb jij zeg." Ze grinnikte en zag hem op haar liggen. Ze dacht maar te beginnen en kuste hem teder in zijn nek. Ze bleef zoenen maar ging telkens ietsje verder dan zijn navel. Natuurlijk ging ze nauw niet op zijn *edel deel* zoenen. Ze glimlachte en voelde zich goed. Ze bleef overal maar kussen waar ze kon en grijnsde dan weer even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 8:41 pm

Damien keek haar aan en glimlachte even. Hij werd even rood door haar opmerking. Toen voelde hij overal kleine kusjes en hij genoot er dan ook van,maar wat anders kon je nou doen,tuurlijk genoot je van een prachtige dame die aan jouw zijde was. Toen ze ondertussen weer naar boven kwam gaf hij haar enkele kusjes in haar nek en streelde zachtjes over haar buik en gaf haar toen weer kusjes in haar hals en zo verder naar benden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 10:07 pm

Charlotte voelde kussen in haar hals en zo meer naar beneden. Ze liet hem doen en glimlachte dan weer even. Ze drukte hem goed tegen zich aan en voelde zijn zachte buik tegen zich. "Wat gebruik je van body lotion?" Ze grijnsde en streelde over zijn buik. Haar glimlach sierde haar gezicht. Ze wist even niets te zeggen dus bleef ze hem maar zoenen.

(Moeten we de extra's geven van 'het' *
* je weet wel wat xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 10:14 pm

Damien keek haar aan en hoorde wat ze zei. Even bekeek hij haar raar en fronste eventjes. Hij wist niet echt direct een antwoord daarop en voelde het zachte gestreel over zijn beuk en dan voelde hij haar lippen weer op de zijne. Hij legde een hand op haar wang en kuste verder bij haar en streek dan zachtjes over haar nek,al kussend welliswaar. Hij sloot zijn ogen enkele momenten lang en voelde een inmens geluk om zich heen.

(Kwee ni)
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 10:18 pm

(we zullen het gewoon doen ^^)

Charlotte voelde de streek in haar nek en de lange kus op haar lippen. Ze duwde hem dichter tegen zich aan en maakte een soort van 'op en neer' beweging. Ze liet een zacht kreuntje horen (xD) en sloot daarna genotend haar ogen. Alles leek op dat moment zo simpel. Ze hield van hem, dus schrik had ze zeker niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 10:24 pm

Toen Charlotte hem dichter tegen zich heen drukte kwam hij in haar,en vervolgens hoorde Damien een zacht kreuntje. Hij grijnsde even en steunde dan een tijdje op zijn ellebogen en bewoog zachtjes op en neer terwijl hij haar binnendrong,hij genoot hier zelf even zeer van als haar en sloot zelf ook zijn ogen maar deed wel verder bij haar. Hij zelf liet een iets hardere kreun horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 10:27 pm

Charlotte voelde hoe alles dichterbij elkaar kwam. Gelukkig had ze daarvoor toch nog een pil gepakt dat ze zeker niet zwanger ging geraken. Grijnzend hoorde ze hem een kreun geven. Ze duwde steeds meer en kwam nog dichter tegen hem aan. Ze tongzoende hem al kreunend en begon daarna wat te grinniken. Haar benen zaten wat uit het bed maar dat deerde haar niet. Ze bleef verder doen en wachtte af wat er zou gaan gebeuren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 10:40 pm

Damien kuste duidelijk met haar mee en een warm gevoel borrelde in hem op toen ze steeds dichter kwam. Hij kreunde zelf ook onder het kussen door en legde nu zijn handen op haar heupen om toch een betere grip te hebben. Hij deed natuurlijk verder bij haar. Hij grijnsde zelf ook even,waarschijnlijk zou hij en ook Charlotte over enkele momenten klaarkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 10:47 pm

Charlotte voelde nog vele warme gloeden door zich heen gaan. Na een tijdje stopte ze langzaam met bewegen en zuchtte even vermoeid. Ze legde zich terug normaal en legde zich onder het deken dat helemaal overhoop lag. "Was me dat een avontuur, maar een leuke." Ze grijnsde en duwde hem tegen zich aan naast haar. "Zo heb ik lekker warm." Ze moest even lachen en drukte dan nog een zoen in zijn nek. Hij was zo fantastisch en hot dat ze niet van hem kon afblijven. Het was net een aantrekkingskracht waar ze niet van weg kwam. Maar dat wilde ze ook niet, ze wilde bij hem zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 10:56 pm

Damien legde zich ook neer op het bed en grijnsde even. Toen werd hij tegen haar aan geduwd de zoen in zijn nek deed hem glunderen. "Nou ik heb het al warm vanaf dat ik jouw zag"zei hij tegen haar en legde zijn arm om haar heen en keek haar even met een glimlach aan. "Je bent geweldig weet je dat"zei hij zacht tegen haar en keek even rond. Dan gaf hij haar een kus en streek met zijn andere hand over haar wang. Na de kus glimlachte hij en legde hij zijn hoofd op het hoofdkussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 11:08 pm

Charlotte glimlachte even en begon te blozen bij zijn compliment. "Dat bedoelde je toch in de positieve zin?" Ze grijnsde even en voelde weer zijn hand over haar wang glijden. Ze legde haar hand op zijn hand en kneep er even in. "Jij bent geweldiger." Ging ze in de discussie en begon te lachen. Ze legde zich net als hem in het hoofdkussen en legde haar extra dicht tegen hem aan. Ze drukte nog een kus op zijn voorhoofd en sloot dan even haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 11:16 pm

"Tuurlijk bedoel ik dat in goede zin"zei hij zacht tegen haar. Hij grijnsde even toen hij een zacht geknijp voelde en in discussie ging met hem. "Nee jij bent geweldiger"zei hij zacht tegen haar. Hij keek haar even droog aan en lachte eventjes. Hij keek haar recht in haar ogen aan en voelde dan een kus op zijn voorhoofd. Toen sloot hij zelf zijn ogen en zakte even weg in et hoofdkussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Klas: 3de klas
Partner: Damien, je bent de sleutel in mijn leven, en de sleutel naar mijn hart.

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 11:20 pm

Charlotte keek hem grijnzend aan. "Ach wat, we zijn allebei geweldig." Ze grinnikte even en gaf hem een knuffeltje. Het was net een knuffelbeer die naast haar lag, en daar had helemaal geen problemen mee. Ze zakte ook wat door het hoofdkussen en grijnsde dan weer. "Ook niet èèn van de beste kussens neem ik aan." Ze keek hem even kort aan en drukte dan weer een lange kus op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Klas: 3de
Partner: Ik heb de ware gevonden

De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitimezo dec 27, 2009 11:40 pm

"Je hebt gelijk,maar heel stiekemm ben jij beter"zei hij zacht tegen haar. Hij was haar knuffelbeer en zou dat altijd blijven. Hij streek zachtjes over haar heupen en glimlachte even. "Ach dat heb je met die kussens van dit internaat,ik ga er achtereen een nieuw kopen,maar stiekem heb ik al een kussen hoor. En dat kussen noemt Charlotte"zei hij met een grijnsje. Toen raakte zijn lippen de hare weer eens en sloot hij voor enkele momenten zijn ogen weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kamer van Damien - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Damien   De kamer van Damien - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kamer van Damien
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Simon
» Damien

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Margarete :: Het Internaat :: Slaapzalen-
Ga naar: